Viral markedsføring.
I fordybelsesugen skulle der reklameres for MMD-uddannelsen. Vi valgte at beskæftige os med viral markedsføring. Formålet med denne form for markedsføring, er at få vist filmen så mange gange som muligt og dermed få spredt rygtet, mund til mund.
Her følger en kort beskrivelse af vores koncept:
Vi ville i denne film forsøge at illustrere en kreativ arbejdsproces, ud fra key-word'et 'inspiration'. Vi mente da at en viral film ville have den største effekt, og det største potentiale for at overrumple tilskueren.
Forløbet i denne film går fra det helt banale og bygger ovenpå det, indtil vi når et niveau hvor seerene forhåbentlig ikke længere er klar over om det er virkeligt det de ser.
Dette skulle gerne medvirke til at twisted i slutningen, hvor reklamens afsender afsløres, føles endnu stærkere.
enjoy! "Morten L"
Keep It Street!!!
4/21/2007
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar